Karolína Galušková

30.06.2014 13:35

            Kája je velmi nadějná mladá kajakářka, která nám každý rok dělá radost svými výsledky. Trénuje jí táta (Láďa Galuška), který pro ní vytváří ideální podmínky na trénování. Kája z rodiny nejezdí sama. Na závodech již můžete vidět všechny tři sestry - Káju, Toničku a Báru. Všechny začínaly v předžákovském poháru. (Báru můžete vidět v Žebříčku 2014.)

Kája nám napsala, jak začala jezdit vodní slalom. 

            Ještě dnes mám před očima, jak mě tenkrát taťka poprvé posadil do kajaku a dal jsi mi do ruky pádlo. Bylo mi kolem šesti let? Seděla jsem, koukala a vůbec nic jsem netušila. Najednou kolem rybníka projel traktor a já začala vyvádět a křičet, že chci z lodě ven, protože je tam vodopád :o). V devíti letech mě doslova dokopal na první trénink, ale mě to nebavilo, protože ostatní byli o hodně let starší. Když k nám do party přišly děti, které mi byly podobné věkem, začalo mě to bavit. Pomatuju si na svoji první loďku, byla na kanupolo s takovou tou obrovskou kulatou špičkou, holky se mě smály :o). V předžákovské kategorii nás tenkrát moc holek nebylo a moc se mi líbí, že dneska je předžákovský pohár už velká soutěž. Bylo super, že Kouč z Písku, který Pohár předžáků začal organizovat, zařídil, abysme mohli oficiálně závodit, protože co si pamatuju, tak se do jedenácti let nesmělo oficiálně závodit. 
A když budete chtít poradit, ráda s vámi dám na závodech pokec. :o)

 

Výsledky:

1. místo MČR žáků 2006, Žimrovice

1. místo Pohár žáků 2006

1. místo MČR žáků 2007, Paraplíčko

1. místo Pohár žáků 2007

1. místo MČR žáků 2008, Křivoklát

1. místo Teen cup 2008, Č. Vrbné

3. místo MČR dorostu 2008, Troja

1. místo MČR žáků 2009, Val. Mez.

1. místo MČR dorostu 2009, Roudnice

2. místo MČR seniorů 2009, Lipno

1. místo Teen cup 2009, Č. Vrbné

1. místo MČR dorostu 2010, Veltrusy

1. místo Olympijské naděje 2010, Veltrusy

2. místo MSJ 2010, Foix (Francie)

3. místo MSJ 2010, Foix (Francie) – družstva

3. místo MEJ 2010, Markleenberg (Německo) – družstva

1. místo MČR dorostu 2011, Troja

1. místo MČR dorostu 2012, Č. Budějovice

1. místo MČR seniorů 2012, Troja

2. místo MSJ 2012, Bourg St. Maurice (Francie)

2. místo MSJ a U23 2016, Krakow (Polsko)

 

Fotografie:

—————

Zpět