Lukáš Rohan

21.02.2017 15:55

Juniorský Kanoista roku 2013, mladý nadějný závodník, schopný dosahovat mezinárodních úspěchů v mládežnických kategoriích a toužící se postupně prosadit i mezi dospělými.

Datum narození: 30. 5. 1995

Disciplína: C1 muži 

TOP výsledky:

  • 2. místo na MSJ a MEJ 2013
  • 1. místo MS U23 2013 (C2 muži) 
  • probojoval se do seniorské reprezentace 2014
  • 3. místo hlídky MS U23 Brazílie 2015
  • 2. místo na MS i ME U23 (krakov, Solkan) 2016

Kde jsi začínal? Začínal jsem na kajaku v Tróji v 9 letech pod vedením mé mámy a občas také se Sašou Adámkem a jeho synem Filipem. 

Proč jezdíš na vodě? Na vodě jezdím proto, že jsem u tohoto sportu vyrostl a veškerý svůj volný čas trávil u něj, tudíž jsem to začal sám zkoušet a i přes těžké začátky jsem u něj zůstal dodnes a jsem za to velmi rád. 

Nejoblíbenější trať: V České republice je to samozřejmě Trója, moje domovská trat a také trat pod Lipenskou přehradou. V cizině mám oblíbené dvě tratě a to obě ve Francii Bourg St. Maurice a kanál v Pau. 

Tvůj nejlepší vodácký zážitek: Radost po dojetí finále a zjištění, že budu/me mít medaili, a také sjetí Čertových proudů na raftu. 

Cíle a plány do budoucna: hlavní cíl pro tento rok je MS do 23let.  Dále bych se chtěl co nejvíce přiblížit k české špičce a být schopen se s nimi rovnat. Ale hlavně se chci nadále bavit tímhle sportem. 

Další oblíbené aktivity: florbal, fotbal, běh na lyžích, plavání

(převzato z hiko.cz)

—————

Zpět